5 Aralık 2011 Pazartesi

YAĞLI, HACİMSİZ SAÇLARA YARDIM


TAM İSTEDİĞİNİZ GİBİ ŞEKLİNİ KORUYAN SAÇLAR!
SAÇLARINIZ SİZİ ÜZMESİN…
Saçlarınız, ayna karşısında tam istediğiniz gibiyken, dışarı çıktığınız anda hava şartları
yüzünden bambaşka bir hal alıp dolgunluğunu kaybediyor veya akşamları katıldığınız davetlerde şeklini bir saat bile korumuyor olabilir. Bunun için daha fazla üzülmeyin ve John Frieda Hacim
Kazandıran Sabitleyici Saç Spreyi’ni deneyin! Saçlarınız bütün gün evden çıkarkenki enerjisini korusun, geceleri en gösterişli saçlar sizin olsun.
Dünyaca ünlü saç bakım markası John Frieda tarafından geliştirilen Luxurious Volume Thickening Hair Spray - Hacim Kazandıran Sabitleyici Saç Spreyi, hafif formülü ile yapışkan bir his bırakmadan, saçınıza özenle verdiğiniz şekli gün boyu sabitlemeye yardımcı oluyor. Üstelik saçlarınızın tüm hava koşullarında dolgun ve güzel görünmesini destekliyor.
Bu ürünü aynı zamanda erkekler de saçlarına hacim katarak seyrekliği gölgelemek amacıyla kullanabilirler!
John Frieda Luxurious Volume Thickening Hair Spray Hacim Kazandıran Sabitleyici Saç Spreyi Fiyatı: 32 TL
Parfümeri, Kuaför ve Eczanelerde
-Bu bir basın bültenidir.-
Gelelim benim kullandıgımdaki düşüncelerime.
Benim çok sevgili saçlarım pek epey hatta çooook yağlıdır 1 günde formunu kaybeder hemen dipleri yağlanır ve işin içinden çıkmak için hergün duş almak gerekir yani çözümü yok gibi bişey. 
Ama bu kuru şampuanlar gerçekten kurtarıcı saçınızın illa yağlı olmasına gerek yok ince telli saçlarda hemen bir günde tepeye yapıştığından bunu sıkıp biraz bekleyip karıştırdığınızda farklı göreceksiniz hacimli yağı azalmış saçlar.
Bundan başka bi favori ürünüm daha var bitkisel olduğundan onu kullanmaya devam edebilirim . 
Acil durumlarda kullanın gerçekten pişman olmayacaksınız.
ÇÜNKÜ
Yağlı saçı olanı birtek YAĞLI SAÇI olan anlar:)))

SİZİN YAĞLI SAÇLARA öNERINIZ NELERDIR? yada Öyle bişey biliyorum ki çok güzel denemelisin diyebileceğiniz?
Paylaşın lütfen 

HUZURLA KALIN 

4 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ben hiç memnun kalamdım frieda nın hıc bır urununden
yaglanmaya cozum de blamadım
durulamay suyuna elma sırkesı bıraz cozum oalblıyo

~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~sinemella~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~ dedi ki...

bende kullandım şampuan saç kremini daha önce canım zaten diğer ürünleri için yazmadım
şuan kullanıyorum fena değil acil durumlar için harika hatta:)

berrilla dedi ki...

teşekkür ederim yorumun için, bol şans diliyorum ;)

~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~sinemella~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~ dedi ki...

ben teşekkür ederim :)