20 Temmuz 2012 Cuma

Cupcakes torta Adana

Gecikmiş bir paylaşım olacak aslında bu , internet sıkıntım yüzünden böyle oldu ...

Mardin'den geldiğim ilk hafta kızlarla kahve keyfini farklı bir yerde yapalım dedik.

3-4 ay önce açılmış cupcake tortada aldık soluğu çokta iyi ettik farklılık oldu ben çok sevdim cupcake'i:)
Sizin içinde bol fotoladım ,çekiniyorum fotoğraf çekmeye bazen :)

Bakalım sizde beğenecek misiniz?







Çok güzel pastaları vardı.
İsteğe göre pasta ve cupcake yapıyorlar.

BEN 


Benim tercihlerim böyle oldu :)
Lezizdi cupcake'i deee Türk kahvesini de tavsiye ediyorum.

6 yorum:

Funda Ceyhan dedi ki...

Güzel bir yere benziyor tatlım, adresle ilgili bilgi isteriz ;)
Öpüldün...

Mehlika Yıldırım dedi ki...

Aynı yerden adana ya da açıldı diye biliyorum gitmek gerek güzel bir yer sanırım

~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~sinemella~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~ dedi ki...

evet canım bende beğendim, metro sineması sokağında jımmy joker arkasında tatlım

~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~sinemella~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~ dedi ki...

mekila burası Adana cnm git git:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Afiyet olsun yüreğinde kelebek uçuşanım :)

Unknown dedi ki...

cupcake lere bayılırım yaa! harika gorunuyorlar canıko :)