24 Haziran 2012 Pazar

Down Under Natural's Nude Şampuan ve Saç Kremi

Hani bazı ürünler vardır ya nadirdir ama defalarca almak hiç bırakmamak istersiniz işte bu şampuan ve saç kremi öyle ne kadar övsem tavsiye etsem az kalır...
Bahsedeyim :)

%96 bitki içerikli şaç kremi %98 bitkisel şampuan
Sülfat ve paraben içermiyor.
Bambu ve soya proteini kompleksi içerir.
Bitkisel şampuanlara göre bu köpürüyor daha yumuşak yapıyor-yıpranmış saç uçların bile kuruluğunu alıyor :)
yine bitkisel şampuanlardan başka çok güzel bir kokusu var...
Hacim veriyor basık durmuyor 2.günde bile, bunu yanında da ağırlık hissi asla yok...
Benim saçlarım yağlı ama yağlandırmayı geciktirici bir etkisi olduğunu söyleyemem :( zaten öyle bir vaadi  yok
2.şişemi bitirdim Adanaya gidip 3.yü hemen alacağım sizde durmayın gerçekten pişman olmayacaksınız...
Ayrıca brezilya fönü yaptıranlar daha çok sevecektir bu ürünü bitkisel olduğu için.


Benim gibi uzun konuşmayan-yazmayan biri bile bu kadar anlattıysa göz ardı etmeyin derim ben ;)

NOT:Hiç bir tavsiyem iki kullanıp bahsettiğim şeyler değildir, uzun süre kullanıp yorumluyorum.

Sizde tekrarladığınız ürünleri paylaşırsanız ne güzel olur  ;) 


2 yorum:

darkolivee dedi ki...

aaa ne güzelmiş, bende saçlarımın çok kabarmasından şikayetçiyim.uçları da hemen yıpranıyor, aklımda olsun çok teşekkürler tatlım

sevgiler

~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~sinemella~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~ dedi ki...

canım aklında tut hatta hemen al derim ben :*
hoşgeldin sefalar getirdin bloguma <3