16 Haziran 2012 Cumartesi

Karne Günü

Karne günleri benim için bayramlar kadar heyecan verici olmuştu.
Perşembe akşamları kıyafetlerimi hazırlar ,saçlarımı yapar o gecenin sabaha kavuşmasını beklerdim
Bu kez o sıralarda değil karneyi veren kişiydim Umut Çiçeklerimin Öğretmeniydim
Bir dönem boyu bana her gün mektup yazmışlardı bu kez sıra bendeydi karnelerinin yanına karne mektubu yazdım
 Karnelerini nazar boncuklarıyla süsledim keşke fotolasaydım ama heyecandan unutmuşum :))


Bu da o günden bir ölümsüzleştirilmiş an ....
Miniğimin heyecanla karneye bakışına bakıverin çok tatlıydı :* 
3.Sınıf olduk bakalım :)

PEKİ YA SİZ
Karne günlerinizde neler hissederdiniz? Unutamadığınız anınız var mı?
Paylaşın lütfen mutlu edin


HAYATI HER NE OLURSA OLSUN HEYECANLA ,DOLU DOLU YAŞAYABİLMEMİZ DİLEĞİYLE....

3 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Ben karne notumun nasıl geleceğini bildiğim halde acayip heyecan yapardım, hele o karnedeki öğretmenimin yazdığı not çok mutlu ederdi beni, sende onları çok mutlu etmişsin canım, hadi bakalım iyice dinlenip 3e başlasınlar

Ayshenur dedi ki...

aa bize öğretmenimiz basarılar harici bişi yazmazdıı:( sen ne kdr da düşünceli ve tatlı bi ögretmensn böle ayrıca blogunu da cokk sevdm cnm

~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~sinemella~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~ dedi ki...

pembeesintimm çok tşk.ettik inş.seneye başarılı ve ahlaklı 3.sınıf olacağız :)

altınsaçlıayşenurum :) bende öyle öğretmenlere kızdığım için aynı şeyi yapmak istemedim .övgülerin için çok teşekkür ederim:*
bloguma her zaman beklerim